by

Basis supplementen voor iedereen!

Deze drie supplementen zijn een belangrijke basis voor iedereen. Waarom? Omdat onze voeding tekort schiet. Je kan het niet met alleen voeding meer aanvullen, geloof mij, ik heb het geprobeerd. Maar onze groenten zijn op arme grond geteeld, dus de voedingswaarde in onze groentes zijn ook arm.

Zie hieronder het verschil tussen biologisch en industrieel geteelde groentes. Ik had ook een overzicht van de vitamines van groenten uit 1930 vergeleken met nu, maar die kan ik al heel lang niet meer terug vinden. Het scheelde wel 80 % !! Dan moet je dus 8x zoveel broccoli eten, om dezelfde voedingswaarde van 1 broccoli uit 1930 binnen te krijgen.

Voedingswaarde groenten

Bovendien roven bewerkte voedingsmiddelen zoals frisdrank onze mineralen en vitamines. Maar ook medicatie!

invloed van geneesmiddelen
[bol_product_links block_id=”bol_563f9f2ae7f48_selected-products” products=”9200000005140518″ name=”Vitals” sub_id=”” link_color=”003399″ subtitle_color=”000000″ pricetype_color=”000000″ price_color=”CC3300″ deliverytime_color=”009900″ background_color=”FFFFFF” border_color=”D2D2D2″ width=”250″ cols=”1″ show_bol_logo=”undefined” show_price=”1″ show_rating=”0″ show_deliverytime=”0″ link_target=”1″ image_size=”1″ admin_preview=”1″]

Vitals maakt supplementen uit een zo natuurlijk mogelijke bron. Daardoor is het goed opneembaar. Hier is ook rekening gehouden met vitamine D, die hoef je dus niet meer apart in te nemen. Om tekorten aan te vullen zou ik je adviseren deze tablet elke dag in te nemen.

[bol_product_links block_id=”bol_563f9f54be27b_selected-products” products=”9200000035570809″ name=”Omega 3″ sub_id=”” link_color=”003399″ subtitle_color=”000000″ pricetype_color=”000000″ price_color=”CC3300″ deliverytime_color=”009900″ background_color=”FFFFFF” border_color=”D2D2D2″ width=”250″ cols=”1″ show_bol_logo=”undefined” show_price=”1″ show_rating=”0″ show_deliverytime=”0″ link_target=”1″ image_size=”1″ admin_preview=”1″]

Omega 3 komen wij allemaal tekort. Omega 3 komt van nature veel voor in vette vis, zaden en walnoten. Dingen die wij te weinig eten. Omega 3 is erg belangrijk voor de slijmvliezen. Denk bijvoorbeeld aan astma en hooikoorts, maar ook darmproblemen. Veel mensen hebben zelfs een ‘lekkende darm’ gekregen, door antibiotica, ziekte, stress of voedsel allergieën. Dan dringen slechte bacteriën gemakkelijk de darmwand binnen, zo naar je bloedstroom! Daarnaast neem je heel slecht vitamines en mineralen op als je darmwand een sinaasappelnetje is!
Ook dit supplement raad ik je aan om elke dag te nemen.
Dit is geen visolie, maar algenolie! Schoner en beter voor het milieu.

[bol_product_links block_id=”bol_562d444609105_selected-products” products=”9200000005143370″ name=”pileje” sub_id=”” link_color=”003399″ subtitle_color=”000000″ pricetype_color=”000000″ price_color=”CC3300″ deliverytime_color=”009900″ background_color=”FFFFFF” border_color=”D2D2D2″ width=”250″ cols=”1″ show_bol_logo=”undefined” show_price=”1″ show_rating=”1″ show_deliverytime=”1″ link_target=”1″ image_size=”1″ admin_preview=”1″]

Een gezonde darmflora is van levensbelang! Daarom is het belangrijk om regelmatig een kuurtje probiotica; goede bacteriën voor de darmflora, in te nemen. Het is van belang dat je dan ook voldoende oplosbare vezels eet, namelijk fruit en groentes. Maar ook de onoplosbare, zoals de zaden, granen en bijvoorbeeld kokos! Dit is namelijk goede voeding voor deze goede bacteriën, zodat ze zich thuis gaan voelen en zich nestelen in jouw darm.